Laman

Sabtu, 03 Desember 2016

Contoh cerpen versi bahasa Cebuano

Contoh cerpen versi bahasa Cebuano


Adunay mga adlaw sa diha nga ang usa ka biyahe magsugod ug didto ang usa ka adlaw sa diha nga ang tanan nga mga butang mahimo nga sa ibabaw sa. sa usa ka biyahe nga sa katapusan nagdala kanako sa daghan nga nangalusno ngadto sa walog sa kawalay paglaum.

Kini wala gayud nahitabo kanako sa atubangan, dili gayud kini nahitabo sa tanan nga bahin sa imong kaugalingon diha sa kalag, hangtud nga motubo kamo lapas ngadto sa usa ka bililhon nga ganti.

Apan sa pagkatinuod ang usa ka bililhon nga gasa nga may walay katapusan, usa ka pahiyom nga ang akong mga adlaw nga puno sa mga luha sa katapusan, ug ang mga pagbakho nasagmuyo.

Tingali kamo adunay sama nga pagbati sadistikong nan, gilibutan sa usa ka matam-is nga mga panumduman sa walay katapusan nga mga luha.

Gisi-gisi Lara samad gikan sa iyang panumdoman wala nahanaw sa dughan, matinud-anon ako nagbasol nga nakatilaw sa katahum sa gugma uban niini. ako mahuyang, nahugno ko.

Naningkamot malisud nga ug pagpalambo sa usa ka pagbati sa pagpailub. Ah! Adunay mahimo nga sa uban sa sama nga kasakit nga kanako. Walay ni-adto sa makasabut sa akong mga pagbati. Oo! Ako lamang masayud. Dili kaniya o kaninyo.

Ipaila sa atubangan, ang akong ngalan mao Kintan Maharani, ako mao ang usa ka estudyante sa SMAN1 Sinar Jaya, ug ipaila usab ang tawo nga mosiyagit sa katapusan, siya mao ang akong bata igsoon, ang iyang ngalan nga Anak Maharani. Ang akong igsoon nga lalake miadto sa sa mao gihapon nga eskwelahan uban kanako, apan siya nga naglingkod sa klase 2 high school ug ako naglingkod sa klase 1 high school.

Sa lawak kan-anan, mama ug papa ug sa iyang igsoon nga naghulat alang sa akong hinigugma nga anak sa pamahaw sa tingub. Oo, ang akong pamilya mao ang kaayo harmonious, ang matag usa sa mga kiliran sa slit mitalikod dapig gidayandayanan uban sa mainit nga nga kahimtang sa pamilya sa paghigugma sa mga minahal sa ilalum sa mga atop nga gitawag sa panimalay.

Human ako miingon nanamilit ug ang anak nga lalake sa iyang igsoon nga lalake, Kak anak nga lalake nga gi-isyu sa duha ka mga bisikleta alang kanako ug alang kaniya. Kita sa paggamit sa usa ka bisikleta sa pag-adto sa eskwelahan, tungod kay ang gilay-on sa taliwala sa balay ug eskwelahan SMAN1 Sinar Jaya dili kaayo halayo. Kita nagpabilin sa usa ka balangay nga lunhaw nga gilibotan sa mga kaumahan sa humay ug kinutaan sa matahum nga mga bukid.

Sa daplin sa dalan nga ako ug ang anak nga lalake sa iyang igsoon nga lalake dili gayud og gikapoy sa pagtan-aw sa grasya sa Dios nga mao ang kaayo nindot nga. kita sa kasagaran mabangga sa diha nga nagbisikleta panaw.

Karon ang nawong Kak anak nga lalake aw napuno, ako squeeze sa usa ka gamay nga talagsaon nga sa kaniya, hangtud sa katapusan ako mangutana kini direkta sa akong bata nga igsoon nga babaye sa diha nga kami nagbisikleta sa eskwelahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar